brief update

Tuesday, December 01, 2015



I wanna let everyone know that my nightmare is not over yet. Eh tapi takdelah nightmare sangat pun, macam tak baik pulak cakap ujiaan ni as nightmare kan? huhu..Anyhow, the news is, my complete (missed) miscarriage has now upgraded into incomplete miscarriage.

Masa dekat hospital (HSAJB) doktor kata rahim aku dah back to normal dan semua kandungan dah keluar. Tapi 3 hari lepas, masa otw balik dari kampung aku bleeding heavy, sangat heavy, lencun lah senang cerita. Sorry kalau terlebih grafik, huhu. Jadi kitorang pergi klinik pakar untuk cek dan rupa-rupanya masih ada baki uri dan janin dalam rahim. Aku ok masa doktor bagitahu, terkejut sikit tapi masih ok..sebab masa tahu gugur dulu aku dah sediakan diri untuk semua possibilities. Tapi mama tak, so dia kecoh sikit depan doktor. Nasib baik aku cool, aku macam, "mama..mama tak boleh macam ni, mama kena rileks." haha

Aku bagitau doktor yang kalau boleh aku nak elak operation, dia faham then bagi aku ubat. Dekat plastik tak bagi nama ubat tapi aku rasa misoprostol kot, kot lah. Bleeding dah stop lepas malam kelmarin walaupun aku continue makan ubat as prescripted. Mengharap punca pendarahan berhenti sebab rahim dah normal. Esok malam aku akan scan balik, dan berdoalah dengan aku yang semua nya dah selesai. Pray for me please..i want to avoid the operation so badly. Mesti mama lagi tak keruan kalau aku kena buat operation. haih..aku ok je. Eh c'mon lah..aku berani dan cool kot.heheh

ok end of post, "brief" lah sangat kan? haha..writting from my tablet, and with that info, i'm wishing you all good night. Soft reminder, pray for me ok? :)



You Might Also Like

0 ♪♬♪♪♬ Comments

Tell me what you think about this post