puasa 6 + puasa ganti

Tuesday, September 20, 2011

assalamualaikum

Boleh tahan lama jugak la aku tak update blog pagi-pagi. Untuk orang-orang skema yang akan cakap, TENGAHARI LA! Tahukah anda, dikalangan pelajar universiti tempatan 12 itu masih pagi. Masih gigil semasa dan selepas mandi. Infact, 5 pun pagi lagi ape. Selagi ade matahari. Jadi jika suatu hari anda terjaga pada pukul 3 ptg, berbanggalah. Bagi kami, anda bangun pada jam 3 pagi.

Harini aku puasa 6 dan alang-alang ganti terus. uuu...Tapi yang agak malangnya, aku baru teringat yang UTM buat makan-makan free kat padang kawat sempena raya. CIS! Melelapassss~ Kalau diorang buat lewat sikit, pukul 5 ke, aku sanggup tapau buat lauk buke. Tapi awal lak diorang wat, habis kul 2 jap lagi. Siud. Tak tahukah ramai yang berpuasa 6 pada hari-hari selasa begini? wuu~

Tapi takpe, aku redha. Ekhem, haha. Sebbek la aku poyo, lau tak aku dah buka dah, pecut gi padang kawat terus. Tapi, dah terbagitau membe aku puasa lak. Malu nak buke. huahuahua Tapi sebenarnya aku pun hampir-hampir tak puasa gak. Sebbek Has datang bilik tanya aku puasa ke tak. Kalau tak aku dah korek idung dah. kahkah Jijik giler doh apel. Euwwww~ *gelek gelek*

You Might Also Like

4 ♪♬♪♪♬ Comments

  1. belum lagi. sempat dihalang. .
    hehe

    ReplyDelete
  2. eeee.. korek idung.hahaha

    aku dah raya arini.. penat woo puasa "setahun".. hehe

    ReplyDelete
  3. poyo la kau..aku x sempat habes la. demmmmmm~

    ReplyDelete

Tell me what you think about this post