music feed : bon iver

Thursday, September 22, 2011


assalamualaikum dan hai :)




Aku bet mesti ramai giler orang tak pernah dengar BON IVER. Kalau penah dengar, jelas dan nyata music interest kita same. *sep!* Sejujurnya aku pun taktau sangat pasal diorang. Diorang? Yes, dulu aku ingat bon iver ni nama orang. Tapi rupa-rupanya bukan. Macam band jugak la. Kalau ikut hasil google aku, Bon Iver ni folk band. Which aku pun tak tahu ape. huhu

Lagu-lagu Bon Iver puitis-puitis. Musik diorang ringan dan harmonic. Tapi tak semua layan kot music diorang. Sebab lagu-lagu semua spesis kena dengar sambil baring tutup mata punye lagu. Syok kot kalau buat lullaby. Tapi sayangnya, lirik dia susah nak paham. Sebab puitis nak mampus, macam lagu Re stacks. Apebende lah dia bebel. Puas aku try paham, lost jugak. huu~ 


Sesungguhnya orang-orang yang bijak akan play video
dibawah ini TERUTAMANYA videosecond. *paksaan* haha




*this is not Bon Iver*


For Emma, Forever Ago
by Justin Vernon, bon iver






You Might Also Like

0 ♪♬♪♪♬ Comments

Tell me what you think about this post