hapy new-ing

Monday, January 23, 2012

assalamualaikum

Sula lama tara update ini blog. Manyak sibuk punya pasat, sula habis exam baru buleh bukak internet dengan suka hati. hoho kalau tidak, bukak tutup bukak tutup sihaje maa! haha Gong Xi Fa Cai! *btul ke aku eje?* hehe Anyway, harini adalah hari yang sangat menyakitkan badan. Main ice skateing dengan penuh semangat tapi tak stretching. ecewah. .jangan main-main, nak ice skate pun macam main bola jugak. ekhem

Semalam best giler. Fist time hangout dengan kacu. Haha dah bertahun membe, baru la nak melepaking. Ishishish. .But the best part is, my prince charming was there too. ehek ehek *malu malu* But lets not talk about that. Private stuff stays private. :b

refresh and update!

Aku baru update window 7 kelmarin, lembab ek? haha. .ok ler tu kan. So semalam dan harini bermula lah operasi mendownload software2 including rainmeter. Masa final haritu lame giler desktop aku. Wallpaper jadual exam. haha! Sekang dah taknak tengok dah, nyah kau!! mwahahah!



Background from weheartit.com. Aku suke weheartit sebab banyak sketches yang cun. Sejak dua menjak memenjak ni aku cam suke giler ngan sketches. Macam ossem puler. Tak ke gitu? :b Setel da desktop, update blog pulak. Baru perasan ade template baru. Dynamic view. Cam best je so aku pun try la. .Its kinda cool, senang nak scroll thru post. Tapi takde edit HTML. Leceh jugak la tak boleh edit. Tp dengar ceritanya blogger nak update balik. So takpe la, try jela dynamic view ni walaupun tak buleh letak header sendiri. Well, nak dipikirkan aku pun tak reti berheader. haha LAYAN~

Happy holiday! Lets pray for the best. Semoga final yang lepas membuahkan durian. hiyah!

You Might Also Like

0 ♪♬♪♪♬ Comments

Tell me what you think about this post