archery di times square

Monday, July 18, 2011

assalamualaikum


Semalam aku keluar tengok Ron Weasley kat Times square. Tapi tiket aku lambat jadi aku gi main archery dulu. Best gak cuma tak puas sebab kejab je dah habis arrow. Ciss. Kalau sorang 10 ringgit dapat 12 arrow. 2 Orang 18 ringgit dapat 32 arrow rasanya. Dapat extra. Dan nanti ada orang akan ajar cara main. Tapi walaupun begitu, aku tetap gagal untuk meng'Legolas'kan diri. Wuu Tangan aku lemah sangat kot, menggeletar beb. Huahua. .Lain aku aim lain dia pergi. Tapi still kena la board dia. Membe aku kata aku nampak pro sebab kena garisan kuning. HAHAHAHA Padahal aku aim tempat lain. Kakah Menag gaya beb. .menang gaya. weeeewit!

{Tempatarchery ni baru bukak rasanya jadi tak ramai yang tau. Dia ada dekat sebelah Bowling, tersorok sikit kebelakang. Belakang 7/11. haaa Ada berani? Cubalah! haha }




You Might Also Like

8 ♪♬♪♪♬ Comments

  1. aish, aku teringin, tapi tak pena main lagi. tak ada port nak main kat kluang nih. err...tak ada duit sebenarnya. HAHA

    ReplyDelete
  2. ko takot arrow ko tak sempat sampai dindng kan? hahahahaha

    ReplyDelete
  3. waaaa! rindunye nak men aceriiiiii..huuu..bes kan!
    1st time men lebam kat pelipat ni..owg len x lebam..saye leba,..hahahaha..dasat2...tap bes!

    ReplyDelete
  4. hah! sampai lebam. .ganas betul ni. bulls eye ke? uuuu..tula, lenguh2 tgn tapi best. hee

    ReplyDelete
  5. erk.. klu pegi mmburu pakai panah nie, aku takmau ajak hg.. takut.. asyik melencong jer..hehe

    ReplyDelete
  6. kalau ko tengok betul2, byk arrow aku kat tengah tau.
    igt senang? hbt tu...haha

    ReplyDelete
  7. besnya main archeri saya sudah jeles..bella x reti main tapi nak main jugak..huahaha takpe nanti saya g sana huhu ni tingkat berapa?

    ReplyDelete
  8. tak sure la pulak. tingkat 6 kot. sebelah bowling tu ha. .huhu

    ReplyDelete

Tell me what you think about this post