insomniacness

Thursday, March 08, 2012

assalamualaikum

kucing adalah cecair

Honestly, aku rasa aku ni bukan dalam golongan orang-orang yang mempunyai kesihatan bertahap sihat.haha Apekejadah. .Hurm. .i'm posting this at 5 am.can you belive it? perh. .Hebak hebak. .NO. Sangat NO.Sangat tak hebak sebab ini memenatkan. I have this series of sleepless nights since i was little kot. hehe I dont know how or when it really starts. .but my guess: horror films, ju-on. Dem you ju-on! haha

The fear of being watched


Have you ever like, close your eyes for a while and you feel like someone is sneaking up on you and just waiting for you to open your eyes and "BAHHH!!!!" Dont you ever feel that way? Tak pun? Anda sangat bertuah. Aku sangat lah kerap mempunyai perasaan ini. Aku tau ni semua mainan perasaan, mainan imaginasi dan mainan setan yang durjana itu. .Tapi, walaupun dengan pengetahuan itu, aku masih gagal untuk melenyapkannya. This make me a very tired person. Tido susah, bangun lagi la susah. Tambah-tambah pakai lens pulak keesokan harinye. . .my eyes. . . .my eyes!!! Pedih weh. Jadi kalau ade hari-hari yang aku gi kelas dalam keadaan kemakcikan, tu maksudnya aku tak cukup tido la. huhu

Terlalu banyak berfikir

Kadang-kadang aku tak takut pun, tapi jiwa kacau. Macam, ade sesuatu berlaku hari tu tapi aku tak faham kenapa sesuatu berlaku, aku akan fikir punye fikir punye fikir. . . .sampai la aku dapat jawapan yang make sense, baru aku boleh tido. Ataupun bila aku ade pendam sesuatu. Tu pun susah jugak nak tido. Bila nak cakap, nak luahkan sesuatu tapi tak berani, takde teman nak mengadu masa tu, so aku akan bayangkan ape yang aku nak cakap kat orang yang aku nak cakap tu dalam kepala otak ni. Aku akan buat mimpi aku sendiri. Pejam mata tapi otak jadi director short film yang selalunye boleh tahan panjang jugak la.

Tak penat.

tonight selection : maria elena

Aku ni pemalas. Ade hari-hari yang aku duduk je dalam bilik ni tak buat ape. So, bila tak buat hape, badan aku pun meronta-ronta nakkan aktiviti. Yang siudnya, tengah malam pagi buta baru la nak menggedik-gedik kenape? Suram muram, gelap sunyi sepi je blok. .nak buat aktiviti hape je? wuuu. .Kadang-kadang aku buat senaman setempat nak bagi ngantuk, tapi kejap je ngantuknya. Tido jap pastu terjaga balik. ish ish ish. .So ape aku buat? Amek laptop, on. .double click chrome dan randomly stalk people. Kengkadang tu aku sampai taktau nak stalk sape dah sebab, err. .sebab dah habis stalk semua orang? Creepy en aku? TAKUT TAK? TAKUT TAK???? mwahahahahaha!!!! *gelak evil yang memisterikan*

Terapi.

Selalunya kalau aku tak boleh tido aku akan kol derp. Ekhem. .Biasanya tak cakap ape pun, basically just kol > cakap hello > buat loudspeaker > letak fon kat atas bantal *one eternity later* >>> kroohhhhhh~ Lepas tu secara ajaibnya boleh pulak aku tido. uuuu~ Magik. .Mesti korang cam "Tak membazir ke kol tapi biar je gitu?" Well, sebenarnya aku pakai digi easy. So kol dengan msg semua free. .hehehehe Hebat en en?? ;D

Kadang-kadang kalau aku kol derp biler aku takleh tido sebab runsing, dia akan dengar bebelan aku walau selewat mana aku kol pun. .Selalunya aku tak bagitau pun yang otak aku tengah runsing-runsing ayam, tapi orang psychic memang hebat. Tak payah cakap pun tahu. hehe. .Ossem sungguh anda. Rasa macam kol hotline pulak, TERAPI TAK BOLEH TIDUR DIBUKA 24JAM SEHARI. Ouh derp, you are the perfect therapist for me bebeh. *jiwang sikit. Tanda penghargaan tak terhingga." hahahahahahahah *gelak cover malu-malu kucing*

*Oke dah. Sambung stalk ataupun finally tido.haih
**Hm, dah kol 5.22am. Selamat pagi dunia.

You Might Also Like

0 ♪♬♪♪♬ Comments

Tell me what you think about this post